بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


اعتصاب استقلال را چه کسي طراحي کرد ؟

معمولا پيش مي آيد که بازيکن يا بازيکناني از يک تيم براي اعتراض به سياست هاي (عموما مالي) باشگاه تحت قراردادشان دست به اعتصاب زده و تمرينات تيمشان را تحريم کرده تا به اين ترتيب مديريت باشگاهشان را تحت فشار قرار دهند.

اعتصاب در فوتبال اتفاقيست که تنها در فوتبال ايران روي مي دهد و نه در هيچ کجاي ديگر دنيا. آخرين اعتصاب فصل جاري فوتبالي هم که خيلي معروف شد اعتصاب بازيکنان استقلال درست قبل از بازي اين تيم با نسف قارشي ازبکستان در ليگ قهرمانان آسيا و به سرکردگي مجتبي جباري. جباري اي که بلافاصله بعد از اعتراض به عملکرد هاي مالي باشگاه استقلال انگشت اتهام خود را نه تنها به سوي مديرعاملشان نگرفت، بلکه به رغم مصاحبه آتشين مديرعامل و متهم کردن جباري و دادن لقب اغتشاش گر به او و تهديد کردن به چند سال محروميت از فوتبال، از وي دفاع کرده و ديگران (اشاره غير مستقيم به هيات مديره... همان هيات مديره اي که مدتهاست با مديرعامل عيان و نهان درگير مي باشد) متهم به کم کاري کرده و مقصر اصلي اين اعتصاب و طرف بازيکنان دانسته. علي فتح الله زاده هم که ابتدا به ساکن قصد داشت اغتشاشگري که به ايجاد حاشيه عادت دارد را با محروميتي چند ساله مواجه نمايد، پله پله و مصاحبه به مصاحبه از مواضع خود پائين آمده و رفته رفته اغتشاشگر به پسرش تبديل شده و حاشيه ساز به قهرمان ملي استقلالي ها... اصلا جباري اي که از اغتشاشگر به آقا مجتبي تغيير نام داد بعد از هر حاشيه سازي مرد غيرت و تعصب شده و کار را براي استقلال در مي آورد (اشاره تلويحي به حمايت از اعتصاب).

همه اتفاقات روي داده در اعتصاب اخير آبي پوشان و چيدن پازل هاي اتفاقات استقلال در کنار هم آدمي را ناخودآگاه به اين ترديد مي اندازد که نکند خداي ناکرده اين اعتصاب سناريوئي از پيش طراحي شده بود که دست بر قضا نويسنده و طراح آن نه تنها مجتبي جباري و هيچ يک از بازيکنان ديگر استقلال نبودند، بلکه اين طراح کسي نبوده جز خود شخص مديرعامل. قطعا مي پرسيد چرا. سئوال يک کلمه اي که مي تواند چندين دليل و پاسخ داشته باشد. دلايلي به شرح زير.

1- مدتهاست که استقلاليها در مديريتشان دچار اختلاف سليقه و نظر هستند و بر کسي پوشيده نيست که شخص مديرعامل با تک تک اعضاي هيات مديره و به خصوص رئيس هيات مديره مشکل داشته و بر کسي پوشيده نيست که بعد از بازي استقلال و نسف قارشي به احتمال فراوان يکي از آقايان رئيس هيات مديره يا مديرعامل بايد منصب خود در استقلال را ترک کند. اين اعتصاب فشار زيادي را به رئيس هيات مديره وارد کرده و در واقع يک ضربه سنگين به رئيس هيات مديره بود.

2- اين اعتصاب اوج مشکلات استقلال را نشان مي دهد و به افکار عمومي هم القا مي کند که اگر استقلال کهکشاني قهرمان و حتي نايب قهرمان ليگ نشد، دليلش مشکلات فراوان اين تيم و از جمله بي پولي و عدم حمايت کافي از سوي هيات مديره بوده. و اين هم يعني ضربه اي ديگر به هيات مديره و شخص رئيس آن.

3- به هر حال اين يک احتمال است که ممکن است آبي پوشان در مقابل نسف قارشي هم نتوانند امتياز لازم جهت صعود به دور بعدي را بگيرند. خب در اين صورت اين اتفاقات روي داده قبل از بازي (آن هم در تمرين ريکاوري) بهترين توجيه است براي پوشش دادن به ضعف هاي ديگر استقلال و از جمله ضعف اداره اين تيم و انداختن تقصيرات بر گردن هيات مديره اي که با عملکرد ضعيفش و عدم حمايت هاي مالي همه جانبه موجبات اعتصاب استقلال قبل از اين بازي و به هم زدن تمرکز بازيکنان و کادر فني را موجب شده است. اگر هم استقلال موفق به صعود به دور بعدي اين مسابقات گردد که خب کار آقايان بسيار ارزشمند تر مي شود چرا که تيمي را اداره و موفق به صعود کرده اند که با اين همه مشکلات و اعتصاب مواجه بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 2 / 1391برچسب:تمرینات,اعتصاب,حواشی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com